Wykształcenie

Kierunki studiów

Innowacje

Strategie sprzedaży w firmie – studia

Strategie sprzedaży to kierunek studiów opierających się na zarządzaniu procesami aktywizacji sprzedaży oraz wprowadzaniu nowych produktów. Celem tego kierunku jest wykształcenie specjalistów, którzy kompleksowo oraz profesjonalnie będą potrafili się zająć sprzedażą jak również utrzymywaniem relacji z klientami. Profesjonalny specjalista do spraw sprzedaży potrafi w odpowiedni sposób zaprezentować oferowany produkt lub usługę, zna specyfikę przedsiębiorstwa, które reprezentuje, posiada orientację dotyczącą konkurencji. Czego nauczą się studenci? Tworzenia modelu sprzedaży, budowania relacji między sprzedażą a marketingiem, projektowania systemu motywacji, sposobów dobierania i selekcjonowania pracowników oraz kandydatów, prowadzenia negocjacji.

Do kogo kierowane są studia? Przede wszystkim do osób zarządzających przedsiębiorstwami od średnich do dużych, właścicieli firm, do managerów sprzedaży oraz pracowników innych szczebli, którzy aspirują na wyższe stanowiska związane ze sprzedażą. Ten kierunek często wybierany jest, jako studia uzupełniające magisterskie lub podyplomowe. Pracodawcy chętnie finansują swoim pracownikom takie studia inwestując w podnoszenie kompetencji oraz kwalifikacji. Wykształcony i dobrze współpracujący zespół to już część sukcesu przedsiębiorcy konsekwencją jest czysty zysk dla firmy, która wykorzystuje swój potencjał i w niego inwestuje.

O podobnym profilu możemy znaleźć również kursy oraz szkolenia, na których przewagę działa okres, w jakim są prowadzone zamiast roku lub dwóch to kilka tygodni lub miesięcy. Można też wpisać w wyszukiwarkę hasło „marketing studia Poznań” by zasięgnąć więcej informacji na ten temat.